Hea V Spa külaline!
Muidugi soovid end meie juures tunda hästi ja mugavalt. Tahame, et tuled siia alati rõõmuga tagasi. Et muuta sinu spaakülastus võimalikult meeldivaks, palun järgi V Spa head tava.
HOOLITSUSTE BRONEERIMINE
- Broneeri aegsasti soovitud hoolitsuste ajad e-kirja teel või helistades spaa wellnessi vastuvõttu tel +372 740 4070.
- V Spa hoolitsusi on võimalik broneerida onlines läbi veebikeskkonna: https://vspa.ee/uudised/broneeringud/
- Enne broneerimist veendu, et su tervis oleks tipp-topp vastava protseduuri jaoks.
- Kui tahad, et konkreetne lemmikspetsialist hoolitseks su eest, siis anna meile sellest broneerimisel teada.
- Küsi julgesti – administraatorid on lahkesti valmis vastama kõikidele sinu küsimustele.
HOOLITSUSTE BRONEERINGUTE MUUTMINE JA TÜHISTAMINE
- Teame, et vahel võib ette tulla ootamatusi. Kui hilined 15 minutit, lüheneb sinu hoolitsuse aeg samuti veerand tunni võrra. Kui saabud veelgi hiljem, ei saa me garanteerida protseduuri toimumist. Tasub meeles pidada, et hoolitsuse eest tuleb ka hilinemise korral tasuda täies ulatuses. Vajadusel saad broneeringut muuta vastavalt vabade aegade olemasolule.
- Juhul, kui sul ei ole võimalik tulla broneeritud lõõgastusele, siis palun anna sellest meile vähemalt 24 tundi varem teada, kas e-mailitsi või telefoni teel +372 740 4070.
ONLINE BRONEERINGU MUUTMINE JA TÜHISTAMINE
- Online broneeringut saab muuta/tühistada läbi veebikeskkonna, kasutades nuppu muuda broneeringut.
- Makse laekumisel kinnitatakse Teie broneering ning Teile tekib V Spa infosüsteemis ettemaks, mida saab kasutada teenuste eest tasumisel. Broneeringu tühistamisel ettemaksu automaatselt ei tagastata, täpsustava info saamiseks, palun pöörduge või +372 740 40 70
- Online broneeringu tühistamisel jätab V Spa ettemakstud hoolitsuse summast teenustasuna 2€
HOOLITSUSED
- Muidugi on vahel nii kiire, et iga minut arvel. Kuid palun saabu hoolitsustele 5-10 minutit varem, et saaksid administraatorile öelda, et oled kohal, jätta üleriided garderoobi ning häälestuda end eelseisvatele naudingutele.
- Kuigi su telefonihelin on lummav, siis palun lülita mobiil hääletule režiimile ning spaa üldkasutatavates ruumides räägi vaiksel häälel.
- Lapsed on elu õied, mistõttu ära jäta neid järelvalveta ning selgita ka neile spaaetiketti.
- Kui ees on ootamas lõõgastav massaaž või vanni- ja kätehoolitsus, eemalda endalt eelnevalt kõik kuld-kard.
- Anname sulle skaudi ausõna, et spaahoolitsusi viivad läbi professionaalsed spaateenindajad, kes kasutavad ainult kvaliteetseid hooldustooteid.
- Enne kui lased meile enda eest hoolitseda, räägi spetsialistile ausalt ära kõik oma tervisemured ja eriseisundid (kroonilised haigused, allergiad, lapseootus vms).
- Anname sulle protseduuride ajal teada, mis tooteid kasutame, millises etapis parasjagu oleme ja milline on eelduste kohaselt mõju.
- Sinu 100%-line rahulolu on meile oluline. Anna julgesti spaateenindajale märku, kas sul on mugav ja hea.
- Oleme väga tänulikud, kui jagad pärast hoolitsust meiega konstruktiivset tagasisidet oma spaakogemuse kohta. See väärtuslik info aitab meil paremini mõista sinu ootusi, lootusi ja vajadusi ning tänu sellele saame järgmistel kordadel veelgi enam sulle rõõmu valmistada.