Spaa hea tava

image001Hea V Spa külaline!

Muidugi soovid end meie juures tunda hästi ja mugavalt. Tahame, et tuled siia alati rõõmuga tagasi. Et muuta sinu spaakülastus võimalikult meeldivaks, palun järgi V Spa head tava.
HOOLITSUSTE BRONEERIMINE

 

HOOLITSUSTE BRONEERINGUTE MUUTMINE JA TÜHISTAMINE
ONLINE BRONEERINGU MUUTMINE JA TÜHISTAMINE
HOOLITSUSED
  • Muidugi on vahel nii kiire, et iga minut arvel. Kuid palun saabu hoolitsustele 5-10 minutit varem, et saaksid administraatorile öelda, et oled kohal, jätta üleriided garderoobi ning häälestuda end eelseisvatele naudingutele.
  • Kuigi su telefonihelin on lummav, siis palun lülita mobiil hääletule režiimile ning spaa üldkasutatavates ruumides räägi vaiksel häälel.
  • Lapsed on elu õied, mistõttu ära jäta neid järelvalveta ning selgita ka neile spaaetiketti.
  • Kui ees on ootamas lõõgastav massaaž või vanni- ja kätehoolitsus, eemalda endalt eelnevalt kõik kuld-kard.
  • Anname sulle skaudi ausõna, et spaahoolitsusi viivad läbi professionaalsed spaateenindajad, kes kasutavad ainult kvaliteetseid hooldustooteid.
  • Enne kui lased meile enda eest hoolitseda, räägi spetsialistile ausalt ära kõik oma tervisemured ja eriseisundid (kroonilised haigused, allergiad, lapseootus vms).
  • Anname sulle protseduuride ajal teada, mis tooteid kasutame, millises etapis parasjagu oleme ja milline on eelduste kohaselt mõju.
  • Sinu 100%-line rahulolu on meile oluline. Anna julgesti spaateenindajale märku, kas sul on mugav ja hea.
  • Oleme väga tänulikud, kui jagad pärast hoolitsust meiega konstruktiivset tagasisidet oma spaakogemuse kohta. See väärtuslik info aitab meil paremini mõista sinu ootusi, lootusi ja vajadusi ning tänu sellele saame järgmistel kordadel veelgi enam sulle rõõmu valmistada.
Menu